2009. augusztus 28., péntek

Los Arcos - agyak az ut mellett

Harom a magyar igazsag: megertem a harmadik napomat. Tiz szazalek alapjan ugy dontottem, hogy vegigjarom. Ezzel mar duplan bekerulhetnek a magyar orszaggyulesbe.

Meg Estella elott lattam tobb helyen az utra mazolva: "Ez nem Spanyolorszag [sic!], hanem Baszkfold!" Persze mindezt angol nyelven, nehogy felreertsuk. A borforras egyebkent valami iberiai huncutsag, ma reggel viz jott belole, de borszag terjengett a levegoben szanaszet.

A kb. 1 km-el rovidebb erdei utat valasztottam, itt kevesebb zarandok csaszkal, talan ha harommal talalkoztam. Egy francia par ketsegbeesetten kerdezte tolem, hogy nem tevedtek-e el, mert sehol a megszokott hatizsakos hangyasereg (tenyleg olyanok vagyunk fentrol). Ketszer is komplett pihenohelyet keszitettek nekem. Egy szep szakasznal olyan vizszintes szikla-kanapet talaltam, mintha kulon nekem ontottek volna oda. Lehet, hogy igen. ;) Mellette dusan termo szederbokor, csak ki kell nyujtanom a kezem a tizoraiert.

A ket alternativ osveny a nap kozepen osszeer, kozos folytatasban. Jonnek elottem, jonnek mogottem, nincs verseny. Az ebedemet egy kifejezetten kenyelmes szalmabalan koltottem el, ami eppen olyan magas, hogy segitsen levenni a hatamrol a zsakot. A pihenes nem volt teljesen idealis, mert aki csak elhaladt mellettem, le akart fotozni, kis vonakodas :) es engedtem persze... Rovid foto-modell palyafutasomat kis idore felfuggesztettem, mert meg 5 km volt hatra. Kozepkori templomok es falusi tragyadombok segelyezik az utat, mindketto ideiglenes a sziklakhoz merten.

Osztrak sogoroknal szalltam meg: a Casa de Austria-ban. Kedves del-amerikai segito mutatja a szobat, es a ruhafacsarot, ami felere csokkenti a szaritas idejet. Ma nincs eros napsutes, inkabb enyhen szeles az ido. Masik kedves helyem, ahol foldszinti (azaz also) agyat talaltam. Ez a csoda feler egy egesz szem meggyel Mrs. Lipton lepenyeben. Aki nem hiszi, jarjon utanam. :)

Csabi baratomnak irtam ma magamban egy kinrimet, az o kedves stilusaban:

Eg a talpam, mint a picsa
Mostmar vegig megyek Tita!

¿Lina zarandok repertoarjaban megvan vajon a zarandok-szex receptje? Megegyezik egyebkent a remete-szexel: NAP SZIVJA, ESO VERI.

Egyre ismerosebbek az arcok, akikkel naponta osszekacsintunk par futo pillantas erejeig. Neveket adok nekik, jo jatek. Pl. a szemkozti agyon egy gyermekarcu, szoke osztrak fiu fekszik: o lett Wolfgang.

1 megjegyzés:

Ria írta...

Remélem nem romlott el az idő arrafelé is!
Jól vagy?
Szia: Ria