2010. január 8., péntek

Agymenés és Ezmegaz

Ma is későn érkeztem haza az alberguémbe. Edzés után egy izmi boy mentával készített szaunafelöntést, ami jót tett a reggel óta környékező influenzámnak, egészen kitisztult a testem. Izzadás után hűsölve vettem észre, hogy fejben a Balázsnál használt agymenés címkével kacérkodom. Mivel mindannyian egyéniségek vagyunk, abszurd lesz a neve. Íme:

Három ajándékot kértem a Kisjézustól: (1) lézeres szőrtelenítést, (2) zsírleszívást és (3) egy új fakalodát. De kettőt baszott megadni.

Mottó: Egy átlagos ateistának fogalma sincs arról, hogy mit jelent Isten halála. (Nietzsche)

Feloldás: Bocsásd meg nekik, hogy nem tudják, mit cselekszem!

≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

Délután ikreim születtek. Végre sikerült beszélgetnem Sándor Pistivel és a barátnőjével, akik január végén indulnak Pamplonától. Átnéztük a térképek használatát, a fontosabb tudnivalókat. Magam is Camino-szülővé váltam. Igen Eszter, ez azt jelenti, hogy nagymama lettél. :)

Úgy izgulok, hogy minden rendben legyen az indulás körül és útközben is. Este mentek hátizsákot vásárolni. Hátha küldenek egy-két SMS-t és nyomon követhetem messziről az eseményeket. Mennyi aggódással is jár egy gyerek... hét még kettő egyszerre.

≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

Holnap zsiráf-tréning a telefonosokkal. Úgy izgulok, mint szűzlány a vibrátor előtt. Vajon milyenek lesznek nekem? Vajon milyen leszek nekik? Vajon milyenek leszünk együtt? Balázzsal kedden újra átbeszéltük az EMK 1.0 verzióját. Ízlelgetem a megközelítés újszerűségét, talán éppen ezért lesz életteli és izgalmas, nem rutinból lenyomott program.

Nincsenek megjegyzések: