2010. január 25., hétfő

Az álmok nem hazudnak

Anitával gőzerővel készülődünk Portugáliába. Holnap fixáljuk a szakaszokat, illetve megnézzük, mégis mennyi idő alatt tudjuk megtenni ezt a 634 km-t. Pistiék csütörtökön indulnak. Még rá se léptek az útra, újabb ikerterhességem van: volt kolléganőm, Csilla indul nyáron a francia Caminóra a barátnőjével. Ha egy üzlet beindul... Az alábbi levelet pár perce kaptam Anitától:

Muszáj elmesélnem. Szüleimnek szombat éjszaka mondtam el mire készülök nyár végén. Kb. éjjel 1-kor.

Vasárnap a nagymamánál volt egy kisebb családi ünnepség. Anyut, mikor odaért, azzal fogadta a mama, hogy az éjjel velem álmodott. 1:00 körül riadt fel, de nem akarja nekem elmondani. Azt álmodta, hogy egy szál hálóingben bolyongtam erdőkön-mezőkön keresztül. Egyre csak mentem-mentem úgy, hogy azt sem tudtam hol vagyok, és a hazautat kerestem...

Mama nem tudja még azóta sem, nem kell hogy idegeskedjen. Félelmetes. Nem? Szívesen mondtam volna neki, hogy nem is viszek hálóinget... :)

Azért remélem, nem tévedünk el. Biztos ami biztos, én se viszek hálóinget.

Nincsenek megjegyzések: