2010. október 12., kedd

Újranő a mellem ... és az EGO-m

Ma is voltam edzeni, jó újra ott lenni az ismerős keretek között. És bízni abban, hogy az elsétált izmok visszajönnek lassan. Csak ezért nem írtam volna ma este. A szaunában történt egy érdekes beszélgetés. Ennek a szinte jegyzőkönyvi verzióját olvashatjátok most.

Rajtam kívül öten üldögélnek a forró padkán. Két lány és három férfi. A férfiaknak nevet is adtam. Egyik sarokban ülök, mellettem Nyakigláb, előtte Humorzsák izzad. Velünk szemben a padon Vérfarkas áll. A lányok távolabb foglalnak helyet.

Humorzsák: [Vérfarkasnak címezve] Keverd meg egy kicsit a levegőt! Vedd le a gatyádat, és azzal csináld...
Lányok: [hangos tetszés-nyilvánítás után] Mást is használhatsz, ha meg tudja mozgatni a levegőt...
Vérfarkas: Hétvégén gondolkodtam, hogy lemegyek a Széchenyibe...
Humorzsák: Nosztalgiázni, mi!?
Nyakigláb: Ott nincsenek is buzik.

Én: Ne gondold...
Humorzsák: [kissé negédes hangon] Honnan tudod ezt?
Én: Meleg vagyok, és ezért tudom, hogy hol szoktak ismerkedni.

Rövid szünet, mindenki elhallgat. A lányok barátságosan méregetnek a szemük sarkából, a pasik semleges témákra váltanak: Tankcsapda koncert, főzés!!! :) Aztán a lányok nem bírják a hőséget, Vérfarkas és Humorzsák is kimennek utánuk.

Nyakigláb: Elnézést kérek a kollégáim nevében is...
Én: Nem történt semmi, megszoktam már a témát.
Nyakigláb: Mióta tudod magadról?
Én: Gyerekkorom óta, de csak az utóbbi ca. 10 évben vállaltam fel.
Nyakigláb: Jó, hogy meg tudtad tenni.
Én: Arra gondoltam, hogy a fél életem hazugságban telt, a másikat inkább nyugodtan szeretném folytatni. Ezért nem szépítgetek semmilyen közösségben, ha ezt a kérdést szóba hozzák.

Én: [kicsit vigasztalásul a kedvességért] Amióta a szaunák megnyíltak, már nem sok meleg jár a fürdőkbe.
Nyakigláb: Hol vannak ilyen szaunák?
Én: A Ferenc körút környékén van kettő is; a 69 és a Magnum.
Nyakigláb: És ott nyíltan ismerkednek?
Én: Nem nyilvánosan szexelnek, vannak erre szolgáló kisebb helyiségek. Mivel csak férfiak látogatják, nem kell attól tartani, hogy valaki rossz néven veszi, ha megtetszik.
...
Most már én sem bírom tovább, kimegyek.


Mindketten az ajtó felé indulunk, de "biztos, ami biztos" alapon inkább előre enged. ;)

Nincsenek megjegyzések: