2010. október 3., vasárnap

Vallás és társadalom (kritika)

Az örök boldogság régóta minden ember álma.
De sajnos felrobbant a híd, amely elvezet a Kánaánba.
Jézus eljön és úrrá lesz az AIDS-en és a rákon.
Tudod Atyám, elhiszem, ha majd a két szememmel látom.
Na és vasárnap a templom előtt a sok fanatikust is látva
Legalább némelyikük néhanapján magába szállna
Mert itt imádsággal és áhítattal semmit nem érnek el
Ezért engem ez már, ezért engem ez már nem érdekel...

Az sem, hogy partizánt játszol az ellenzék ülésen
De én mondtam már, hogy nem veszek részt semmilyen tüntetésen
Mondd, te azt hiszed, hogy megesik rajtad a szíve a hadvezérnek
Vagy a háztetőről már célba is vevő mesterlövésznek
Nem fogok miattad mártírként hősi halált halni
Dobáld nyugodtan kővel a tankot, nem kell beszarni
Tudod, sok jó ember ez kis helyen, csak már alig férnek el
Ezért engem ez már, ezért engem ez már nem érdekel...

(Alvin és a mókusok: Nem érdekel)


Egyéb irodalom: Bejött az élet; 21 múltam; Amikor a földön véget ér az élet; Jézusnak volt-e szakálla; Kurva élet

Nincsenek megjegyzések: