2010. szeptember 8., szerda

Minden hataron tul (Valenca - Tui)

Ma atleptem a portugal-spanyol hatart, es ezzel egyutt egy idozonat is ugrottam. Repulorol mas, mint amikor atgyalogolsz egy hidon, ami ugy kot ossze ket varost, mint a Lanchid Pestet es Budat. Egy kezemen meg tudom szamolni (mert nem vagyok favago), hogy mikor erkezem Santiagoba. Hamar eltelt ez az ido, alig par napja erkeztem. Az albergue recepcios noje - akit itt hospiteleranak mondunk -, mindenkinek dicsekszik velem, hogy Lisszabontol jovok. Ritka jelenseg ez errefele. Meselt a varos torteneterol es o ajanlotta a netezos helyet. Velunk szemben van zarandok menu is.

A brazil lanyunk visszafordult betegseg miatt. Ma meg jott 5 kilometert es egy barban koszontunk el vegleg. Beszeljenek most helyettem a kepek!

Valenca a spanyol oldalrol:


A hid:


Tui falai alatt:


Es a catedral:



A furdoszobank ablakai nemreg meg loreskent szolgaltak (az anyaszentegyhaz tulajdonaban):

Nincsenek megjegyzések: