2010. szeptember 1., szerda

A dallamot figyeld!

Ennek az utnak a hatterehez hozzatartozik, hogy a legrovidebb szakasz is faraszto es kemeny tud lenni. De az alaphangrol nincs mit irni - ami erdekes, az a belole szuleto dallam. Mar ha zeneileg ertelmezheto egyaltalan ez a gondolat. A megerkezes elegedettsege es orome ad ertelmet az egesz napnak.

De hogy senki se vadolhasson egyoldalusaggal: lattam ma fekete festekkel fefujt nyilat, raadasul egy nagyon fontos keresztezodesben, es az erdoben is osszetort jelzes volt. Megis itt vagyok mar Albergaria a Velha-ban, Porto csak ket nap. Bejutottam a plebania zarandokszallasara, pedig azt is egy igazi hazisarkany orzi. A tuzoltoknal viszont tudtam zuhanyozni - semmi Rodrigo ;). Ha tortenik valami kellemetlen, perceken belul erkezik a kiegyenlitese. Rendben van a vilag.

Mar az elso napokban elengedett a bal bakancsom oldalso varrasa. Tudtam benne menni, de nagyon zavart, ahogy ment mindig feljebb a szakadas. Ma az utra nezett egy suszter uzlet ajtaja. Elvallalta azonnalira. Nagyon szepen megvarrta es meg egy helyen ragasztast is tett ra. Nem kell aggodnom semmiert. A konyvtarban ingyen lehet internetezni, pedig egy viszonylag kis varos. Ketnaponta legalabb, de van, hogy surubben is nagyot vacsorazok egy etteremben. Most is az kovetkezik.

Amikor ratok gondolok, neha elfog a siras. Jo, hogy ennyien elfertek a szivemben. Ma erkeztem az ut felehez, legalabb idoben, de talan lassan tavolsagban is. Felek kicsit, hogy a Porto utani nepes szakasz nagy sokkot okoz ennyi csondes meneteles utan. Szinte csak a helyieket latom, oket is tobbnyire autoban. A szallasokon is egyedul alszom. Minden esetre a jo remete jo kozossegi tag is. Letesztelem magamon. :)

Nepdalokat enekelek hangosan, azok kifejezik minden erzesemet. Eleg sokat tudok mondjuk. Matol ismet kopasz vagyok. Amellett, hogy tisztabb es szarazabb erzes, meg irto szexi is. Reszkessetek Rodrigok!!!

2 megjegyzés:

Balázs írta...

Hiányzol ám.

Rapi Ducca írta...

Várom, hogy hazagyere.