2009. október 31., szombat

Tréningosz

Ezen a hétvégén egy céges képzésen veszek részt a csoportvezető kollégáimmal. Íme a helyszín (Rosinante fogadó, Szentendre):


Tegnap este két csoportban görög drámát kellett írnunk és előadnunk az életünkről. Én voltam a kórus.

A belső hallatlanul otthonos és ízléses, az alkalmazottak udvariasak. Nem olyan modorosan, hanem valahogy belülről fakad ez a kedvesség. Mintha erre születtek volna.

Európában vagyunk, kérem:


És a szobám:


Csak egy hibádzik: egyedül aludtam a franciaágyon. Ha legalább Farkas itt dorombolna mellettem...)

2 megjegyzés:

Balázs írta...

Tök jó, korcsolyázhattok a kerti medencében! :D

Unknown írta...

Mi a céges karácsonyi partit tartottuk a Rosinantéban:) (Egyébként Don Quijote lova eredetileg a Rocinante névre hallgat.) De én egyágyas szobát kaptam, amelyet pont betöltöttem egyedül is :D