2010. május 17., hétfő

Legyünk család!

Az Országgyűlés
.../2010. (...) OGY POLITIKAI NYILATKOZATA
a Nemzeti Együttműködésről

"Legyen béke, szabadság és egyetértés."

A XXI. század első évtizedének végén, negyvenhat év megszállás, diktatúra és az átmenet két zavaros évtizede után Magyarország visszaszerezte az önrendelkezés jogát és képességét.

A magyar nemzet önrendelkezésért vívott küzdelme 1956-ban egy dicsőséges, de végül vérbe fojtott forradalommal kezdődött. A küzdelem a rendszerváltás politikai paktumaival folytatódott, és végül szabadság helyett kiszolgáltatottságba, önállóság helyett eladósodásba, felemelkedés helyett szegénységbe, remény, bizakodás és testvériség helyett mély lelki, politikai és gazdasági válságba torkollott. A magyar nemzet 2010 tavaszán még egyszer összegyűjtötte maradék életerejét, és a szavazófülkékben sikeres forradalmat vitt véghez.

A győzelmet a magyar emberek a régi rendszer megdöntésével és egy új rendszer, a Nemzeti Együttműködés Rendszerének megalapításával vívták ki. A magyar nemzet e történelmi tettével arra kötelezte a megalakuló Országgyűlést és a felálló új kormányt, hogy elszántan, megalkuvást nem ismerve és rendíthetetlenül irányítsák azt a munkát, amellyel Magyarország fel fogja építeni a Nemzeti Együttműködés Rendszerét.

Mi, a Magyar Országgyűlés képviselői kinyilvánítjuk, hogy a demokratikus népakarat alapján létrejött új politikai és gazdasági rendszert azokra a pillérekre emeljük, amelyek nélkülözhetetlenek a boldoguláshoz, az emberhez méltó élethez és összekötik a sokszínű magyar nemzet tagjait. Munka, otthon, család, egészség és rend lesznek közös jövőnk tartóoszlopai.

A Nemzeti Együttműködés Rendszere minden magyar számára nyitott, egyaránt részesei a határon innen és túl élő magyarok. Lehetőség mindenki számára és elvárás mindenki felé, aki Magyarországon él, dolgozik és vállalkozik.

Szilárd meggyőződésünk, hogy a Nemzeti Együttműködés Rendszerében megtestesülő összefogással képesek leszünk megváltoztatni Magyarország jövőjét, erőssé és sikeressé tenni hazánkat. Ez a roppant erőket felszabadító összefogás minden magyar embert, legyen bármilyen korú, nemű, vallású, politikai nézetű, éljen bármely pontján a világnak, nagy reményekre jogosít, és hosszú évtizedek után megadja a lehetőséget, hogy a magyarok végre megvalósíthassák saját céljaikat. Erre tesszük fel életünk most következő éveit.

Budapest, 2010. május 14.

Orbán Viktor s.k.
Fidesz — Magyar Polgári Szövetség


Elkezdődött. Láthatjuk végre a konkrétumokat. A szövegben kiemeltem pár, számomra beszédes mozzanatot. Egyrészt nem vártam hiába a szavazás miatt, kitörtem egy forradalmat. Lehet, hogy az államformát is megdöntöttem már, csak még nem jöttem rá.

Sokszínű magyar nemzet tagja vagyok, amelynek egyik tartóoszlopa a család. Lábjegyzetben nem szerepel, hogy "egy férfi és egy nő szövetsége", ezért még reménykedem, hogy becsúszhatok a léc alatt.

Mivel minden magyaroknak tekintem magam, dőreség lenne a részemről elvárni, hogy e kis szösszenet a kor-nem-vallás-politika-határoninnen mellet még szexuális orientáció címen is helyre tegyen. Tudom én azt, magamtól is.

Vannak céljaim. Ha te ezekre teszed fel az életedet, nincs más mondanivalóm: HAJRÁ OVI!

2 megjegyzés:

Endogén opiát írta...

Az egyik LMP-s képviselő szavai tetszettek erről a nyilatkozatról: OV forradalmi hevületében úgy látszik, összekeverte a papírjait, és véletlenül a választási győzelmi beszédét olvasta fel.

Unknown írta...

Nem nagyon nézek mostanában tévét, híreket se olvasok. Ezért, bevallom, először azt hittem, ez egy vicc, amit Te írtál. Gyorsan a szöveg végére lapoztam, még mielőtt végigolvastam volna, és lassan kattogó agyam kiadta, hogy nem, ez bizony eredeti OVi. Félelmetes! Sajnos tudjuk, hogy ő mennyire szokta megtartani a szavát, így nem sok reményt táplálok afelől, hogy a Te (vagy az én) saját céljaid (céljaim) mennyire lesznek az övéi...